گریتینگ در زبان انگلیسی بعنوان اسب بخار در بازار کفپوش های صنعتی معرفی شده که ده ها سال است به این صنعت خدمت می کند. در واقع گریتینگ با داشتن خصوصیاتی همچون محکم و با دوام بودن با نسبت مقاومت به وزن می تواند به راحتی تقریباً در هر پیکربندی ساخته شود. درصد بالایی از فضای باز باعث می شود تا میله ها تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و کلیه محصولات قابل بازیافت باشند. محصولات گریتینگ در بازار صنعتی کاربردهای زیادی را دارد. کاربرد گریتینگ را در پالایشگاهها، نیروگاهها، صنعت پتروشیمی و حتی معادن نیز می توان دید.  مونتاژ گریتینگ با مجموعه ای از میله های فلزی به همان نسبت فاصله برای اتصال اعضای متقاطع، روکش میله در سه ماده محبوب موجود است. فولاد کربن خفیف، آلومینیوم سری 6000 و فولاد ضد زنگ سری 300. علاوه بر این می تواند توری ساخته شده با سایر آلیاژهای فلزی مخصوص تولید نماید.

گریتینگ

جدول بار گریتینگ

جداول بار یک مرجع مختصر به شما می دهد تا مرجع تعیین کننده اندازه و فاصله مناسب تحمل بار را برای برنامه در نظر گرفته شده انتخاب نمایید. بارهای عابر پیاده معمولاً با بارهای یکنواخت و غلیظ مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. برای راحتی عابر پیاده، منحرف شدن به طور معمول به 1/4 محدود می شود. جدول های بار سنگین و وسایل نقلیه برای شرایط خاص بار ارائه شده اند. اگر برنامه شما توسط جدول بارهای موجود در این وب سایت مرتفع نشده لطفا با کارشناسان گروه صنعتی ایران درین تماس بگیرید تا به همین جهت کارشناسان ایران درین محصول مورد نظر مشتریان را ثبت نموده و با ارائه آن به مشتری رضایت آن ها را کسب نمایند. هنگام مشخص نمودن میله فلزی، لازم است فاکتورهای سرویس بار و انحراف بار، سطح کف، اتصال و برش را در نظر بگیرید.

اتصالات گریتینگ

انتهای باز پانل های گریتینگ را می توان باند کرد تا استحکام عرضی اضافی و ظاهری معماری به پایان برسد. این روش با جوشاندن یک نوار مسطح، از نظر اندازه با میله های تحمل، به انتهای بریده شده توری تحقق می یابد. نوارهای باریک باید همیشه مشخص شود که توری ها قابل جدا شدن هستند. اتصال با انتقال بارها به میله های یاتاقان مجاور می تواند تنش های ضربه را کاهش دهد و همواره در هنگام تحمل بسته به وسایل نقلیه، باید مشخص شود. ویژگی های عالی تمیز کردن سطح کفپوش ساده باعث می شود که برای اکثر برنامه ها مناسب باشد. در صورت وجود مایعات یا موادی که می توانند سطح بالای روکش را مرطوب یا لغزنده جلوه دهند ، باید مشخصات سطح دنده بندی شده اختیاری در نظر گرفته شود.

انواع گریتینگ

زمانیکه قصد خریدن گریتینگ دارید بایستی به مشخصات گریتینگ توجه نمایید. سوالی که در ذهن بسیاری از شما پیش میاد این است که مشخصات گریتینگ شامل چه مواردی است ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مشخصات فنی گریتینگ با توجه به نوع کاربرد این محصول متفاوت می باشد. پس در ابتدا باید شرکتی که قصد خرید از آن را دارید مشخص نمایید. گروه صنعتی ایران درین دارنده خدمات مشاوره انواع گریتینگ این افتخار را دارد که  با بررسی دقیق و کنترل های پیوسته کارشناسان، به دنبال ارائه محصولات گریتینگ به سفارش دهندگان خود می باشد.

مشخصات فنی گریتینگ

گریتینگ ها به سه روش ساخته می شوند: روش تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در میلگرد

از ارتباط شبکه ای تسمه های باربر با یکدیگر گریتینگ ایجاد می شود. برای ساخت گریتینگ با یکی از سه روش فوق باید مشخصات فنی گریتینگ بررسی شود. تسمه باربر مهمترین قسمت در گریتینگ به حساب می آید چون تمام بار وارده بر روی گریتینگ را تحمل می کند، بنابراین توجه به ارتفاع و ضخامت و طول آن لازم می باشد. برای تثبیت تسمه های باربر باید رابط های گریتینگ را بررسی نماییم، سپس چشمه گریتینگ که در واقع فاصله بین تسمه های باربر و رابط را تشکیل می دهد مورد بررسی قرار میگیرد. در زمینه کسب مشخصات فنی گریتینگ حتما با سازنده گریتینگ مشورت نمایید تا با توجه به کاربرد مصرفی شما محصولات گریتینگ مناسب رو به شما معرفی نمایند.

 

 

 

Pin It