استانداردهای گریتینگ مبحثی است که در این مقاله آن را برای شما ارائه می دهیم. پانل های استاندارد گریتینگ را در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف فراهم می کنند. اندازه های سفارشی نیز در صورت درخواست مشتریان تولید و ارائه می شود.  ساختار گریتینگ بسیار متنوع می باشد و در بیش از پنجاه نوع استاندارد ارائه شده است و به آسانی بر اساس هر نوع نیاز خاص برش داده می شود.

گریتینگ هایی که در ایران تولید می شوند از نوع گریتینگ فلزی دست ساز هستند که با جوش co2 تولید می شوند و برای این نوع گریتینگ هنوز در داخل کشور استاندارد جامعی به ثبت سازمان استاندارد ایران نرسیده است. به همین دلیل بسیاری از گریتینگ سازان در داخل کشور با معیارهای استاندارد جهانی ANSI پروسه تولید خود را انجام می دهند و خوشبختانه تا به امروز مورد تایید بازرسین فنی شرکت های بازرسی بوده و از این بابت مشکلی نداشته است.

استانداردهای گریتینگ

پانل های استاندارد گریتینگ عبارتند از :

پانل های ملایم، پانل های گریتینگ نوار استاندارد غیر گالوانیزه

1-  پانل توری استاندارد، غیر گالوانیزه، انتهای باز، نوار متقاطع (نوار پیچ خورده 6 میلی متر) قلم 100 میلی متر

2-  پانل توری استاندارد، غیر گالوانیزه، انتهای باز، (دندانه دار) و نوار متقاطع (نوار پیچ خورده 6 میلی متر) قلم 100 میلی متر

3- پانل توری استاندارد، غیر گالوانیزه، انتهای باز، (ساده) و نوار متقاطع (نوار پیچ خورده 6 میلی متر) قلم 100 میلی متر

4- پانل توری استاندارد، غیر گالوانیزه، انتهای باز، نوار متقاطع (نوار پیچ خورده 6 میلی متر) قلم 100 میلی متر

گریتینگ

تولید و گالوانیزه کردن گریتینگ

تولید و گالوانیزه کردن گریتینگ تابع استانداردهای جهانی گریتینگ می باشد. ساخت تمامی قطعات صنعتی بر اساس اصول و استانداردهای بین المللی انجام می شود. ساخت گریتینگ بر اساس استاندارد  ANSI MBG 531 & 532 تولید و آبکاری می شود. استاندارد ANSI MBG 531 مختص تلرانس ابعادی و نصب گریتینگ های سبک می باشد.

استاندارد ANSI MBG 532 مختص تلرانس ابعادی و نصب گریتینگ های سنگین وزن می باشد و استاندارد نوع 533 برای نوع جوشکاری گریتینگ مورد استفاده قرار میگیرد. استاندارد نوع سوم یعنی ANSI MBG 533 برای گریتینگ الکتروفورج مورد استفاده قرار می گیرد. گریتینگ در انواع مختلفی تولید شده و بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شود. مواردی که ذکر شد جز استانداردهای گریتینگ بود که سعی کردیم هر یک را به خوبی برای شما مشتریان توضیح دهیم.

محصولات گریتینگورق های فولادی استاندارد گالوانیزه داغ غوطه ور

انواع گریتینگ

پانل کفپوش و کفپوش استاندارد 20 میلی متری استیل

کفپوش کف سکو از طریق جوشکاری با فولاد مسطح و میله ها با مسافت های مشخص ساخته می شود. این امر با برش، باز کردن، لبه زدن و سایر فرآیندها پیش می رود. این محصولات از ویژگی های استحکام بالا، ساختار سبک، تحمل بالا، راحتی برای بارگیری و سایر خواص بهره مند می شوند. این پوشش روی غوطه وری گرم به محصولات داده می شود و ضد خوردگی بسیار عالی دارد.

گروه صنعتی ایران درین

کارشناسان و متخصصین گروه صنعتی ایران درین آماده ارائه توضیحات کامل در زمینه استانداردهای گریتینگ به شما مشتریان محترم می باشند. در صورتیکه سوالی در این زمینه دارید میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. گروه صنعتی ایران درین تولید کننده انواع گریتینگ، انواع محصولات گریتینگ و گاتر و تجهیزات پارکینگ می باشد.

متخصصان ما در این زمینه پاسخگو شما هستند.

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۱۵۸۳۰۰-۶۶۱۵۸۴۰۰-۶۶۱۵۸۵۰۰-۶۶۱۵۸۶۰۰

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It