گریتینگ پله چیست ؟

امروزه گریتینگ پله در بخش های مختلفی از زندگی مردم کاربرد دارد و از نقش پر رنگی در زندگی شهری برخوردار است. این گریتینگ که یکی از انواع گریتینگ است. کاربری های متنوعی دارد و در موقعیت های مختلفی به کار می رود. در ادامه به ارائه ی مطالب بیشتری درباره این گریتینگ و کاربردهای آن می پردازیم.

این گریتینگ در زندگی روزمره مردم جایگاه ویژه ای دارد. به طوری که کسی نمی تواند بگوید تا به حال با آن سر و کار نداشته است، زیرا در سطح شهر و پله برقی ها، پله های کارخانه، باغ  و حتی برخی خانه ها از گریتینگ پله استفاده شده است. گریتینگ کاربردهای فراوانی در محیط های مختلف دارد و انعطافی که در طرح و شکل دارد باعث می شود طرفداران زیادی داشته باشد، این گریتینگ نیز یکی از مصداق های این نکته است و نشان دهنده منعطف بودن متریال گریتینگ است.

گریتینگ پله

از این گریتینگ در خروجی اضطراری و راه پله ی ساختمان ها، کارخانه ها و ویلاها و به طور کلی فضای مسکونی و صنعتی استفاده می شود. به کارگیری پله های گریتینگ ضمن صرفه جویی در هزینه ها این اطمینان خاطر را به مصرف کننده می دهد که هنگام استفاده از پله امکان سر خوردن وجود ندارد و در مقابل زدگی و خوردگی از مقاومت برخوردار است. در ساخت کف پله های فلزی به طور معمول از ورق های آج دار استفاده می شود.

گریتینگ پله

کاربری های گریتینگ پله

از کاربردهای این گریتینگ می توان در بخش صنعتی، مسکونی و معماری استفاده کرد و لازم است بدانید که چندسالی است شکل جدیدی به خود گرفته و به سمت سبک های کلاسیک می رود. به طوری که بسته به سلیقه و ماهیت یک مکان شکل و ترکیب متفاوتی خواهد داشت و طرحی که در یک محیط صنعتی استفاده می شود در محیط شهری استفاده نمی شود. برای درک بهتر این مطلب می توانید شکل پله های یک مخزن آب را که با پله های گریتینگ فلزی است را با پله هایی گریتینگی باغ تالاری لوکس مقایسه کنید.

این محصول به دو دسته کلی تقسیم می شود که بسته به محیط کاربردی آن تعیین می شود: گریتینگ بدون بغل و گریتنگ بغل دار. گریتینگ ساده یا بدون بغل زمانی استفاده می شود که قرار است در داخل نبش نصب شود، اما گریتینگ بغل دار فلزی زمانی استفاده می شود که قرار است با شمشیرهای کناری یا ناودانی پیچ و مهره شود. گروه صنعتی ایران درین در زمینه تولید انواع گریتینگ، انواع محصولات گریتینگ، گاتر، گاتر پیش ساخته فعالیت داشته و کارشناسان و متخصصان این مجموعه همواره پاسخگو شما هستند.

اطلاعات تماس با گروه صنعتی ایران درین

مشاور جهت بازدید از پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It