گریتینگ FRP

گریتینگ های کامپوزیت FRP نوعی دیگر از گریتینگ می باشند که در دسته ی گریتینگ های غیر فلزی قرار می گیرند. سوالاتی که در این بخش مطرح می شود، این است که:

FRP چه کاربردهایی دارد؟

FRP (Fiber Reinforced Polymer ) این واژه به پلیمرهای تقویت شده با فیبر گفته می شود که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند و هرجا که بخواهیم از مقاوم سازی و مقاومت صحبت کنیم نام نوع گریتینگ های کامپوزیت FRP حتما به گوش می خورد و توصیه می شود.

گریتینگ

گریتینگ FRP چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع گریتینگ همانطور که اشاره شد دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر گریتینگ های غیر فلزی می باشد و بهترین انتخاب برای محیط هایی با شرایط سخت و فشار بالا می باشد. مصرف کننده ی این نوع گریتینگ می تواند این اطمینان خاطر را داشته باشد که به صرفه ترین تصمیم خود را گرفته است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نوع گریتینگ شامل مقاومت بالای آن که زبانزد اهل صنعت است، می باشد زیرا در برابر شرایط جوی نامطلوب، زدگی و خوردگی شکل و خاصیت خود را از دست نمی دهد. ویژگی دیگر این نوع گریتینگ که در برخی از محیط ها مانند محیط های صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جز شرایط حیاتی به حساب می آید.

گریتینگ FRP

مقاومت دربرابر آتش می باشد، این نوع گریتینگ همچنین یکی دیگر از مشکلات سایر گریتینگ ها که همان سختی نصب است را حل نموده وبه دلیل سبک بودن و نصب آسان مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

با توجه به این ویژگی ها گریتینگ FRP متوجه شدیم این نوع کامپوزیت در محیط های مختلفی خواهان و طرفداران منحصر به خود را دارد، برخی از این محیط ها شامل: صنعت شیمیایی، آشپزخانه های صنعتی، سکوهای نفتی، پایانه های نفتی، نیروگاه و …. می باشد.

به طور کلی می توان گفت گریتینگ frp مقاومترین نوع گریتینگ غیر فلزی است و در برخی موارد این قابلیت را دارد که جایگزین گریتینگ فلزی مانند گالوانیزه شود. مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز و موقعیتی که مدنظر دارد از گریتینگ frp استفاده کند و از کیفیت و مقاومت آن در شرایط مختلف اطمینان خاطر داشته باشد.

گریتینگ grp

گریتینگ GRP

این گریتینگ یکی از قطعات و سازه های پرکاربرد از انواع گریتینگ می باشد. قیمت گریتینگ frp توسط عوامل مختلفی محاسبه می‌شود. لازم است بدانید که گریتینگ GRP در نردبان کابلی و سینی کابلی کاربرد دارد.

برخی از کاربردهای گریتینگ GRP

سکوهای نفتی و گازی، استفاده در سازه های ساحلی و همچنین شناورها و تجهیزات حفاری، استفاده در پایانه های نفتی و تصفیه خانه های فاضلابی و تجهیزات انبار و نیروگاه ها از دیگر کاربردهای این محصول می باشد.

ایران درین با سابقه ای درخشان در صنعت گریتینگ این افتخار را دارد که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهد.

آدرس :خیابان آزادی بعد از خیابان آذزبایجان روبروی وزارت کار ساختمان ۴۴۲ پلاک ۳۰۸ طبقه اول واحد ۸

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۱۵۸۳۰۰-۶۶۱۵۸۴۰۰-۶۶۱۵۸۵۰۰-۶۶۱۵۸۶۰۰

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It