مشخصات گریتینگ در هنگام انتخاب و  خرید گریتینگ

گروه صنعتی ایران درین پیشنهاد می کند که در زمان خرید گریتینگ بایستی به مشخصات فنی گریتینگ، که قصد خرید آن را دارید توجه نمایید لازم به ذکر است که مشخصات فنی گریتینگ با توجه به نوع کاربرد آن متفاوت می‌باشد. اولین مرحله قبل از خرید گریتینگ، توجه به شرکتی هست که قصد خرید گریتینگ را از آن دارید. بعد از انتخاب شرکت مورد نظر به نکات فنی گریتینگ توجه نمایید.

مشخصات گریتینگ

مشخصات فنی گریتینگ

شبکه فولادی از نوع تسمه در تسمه

شبکه فولادی از نوع تسمه در نیم تسمه

شبکه فولادی از نوع تسمه در میلگرد

شبکه فولادی از نوع تسمه در 4 پهلوی تابیده

گریتینگ تسمه در میلگرد از آن جایی که بازه ی زمانی تولید آن کوتاه تر است طرفداران مخصوص به خود دارد.

اشاره ای به مشخصات فنی گریتینگ

گریتینگ شامل چند عضو اصلی می باشد که هر یک از آن ها نقشی در پیکره گریتینگ بر عهده دارند. این اجزا شامل موارد زیر می باشند:

تسمه ی باربر

این تسمه وظیفه ی تحمل بار را دارد. در طراحی و ساخت گریتینگ نوع تسمه را تعیین می کنند که به این تسمه، تسمه باربر گفته می شود. در نقشه های صنعتی بصورت یک فلش دو طرفه نمایش داده می شود. تسمه باربر تمامی بارهای وارد شده به گریتینگ را تحمل می کند به همین دلیل ضخامت، طول تسمه، ارتفاع آن بالاترین اثر را در مقاومت و استحکام گریتینگ دارد. با بالا رفتن ضخامت و ارتفاع تسمه باربر میزان تحمل بار وارد شده به گریتینگ بالا می رود و در مقابل مقاومت گریتینگ با بلند شدن دهانه بارگذاری و طول تسمه کاهش می یابد.

رابط ها

وظیفه ی آنها محافظت از چشمه گریتینگ است. رابط های گریتینگ بار مشخصی را تحمل نمی کنند و فقط شکل ظاهری گریتینگ را حفظ می نمایند. برای ایجاد شبکه های گریتینگ و ثابت کردن تسمه های باربر از رابط استفاده می کنند.

چشمه

فضای بین  باربر و رابط  را چشمه می گویند. چشمه در تحمل گریتینگ تاثیر دارد و باعث افزایش و کاهش وزن گریتینگ نیز می شود.

گروه صنعتی ایران درین

گروه صنعتی ایران درین تولید کننده انواع گریتینگ، گاتر، گاتر پیش ساخته و محافظ ستون های پارکینگ و .. می باشد که همواره سعی داشته تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان و متخصصان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی لازم و مشاوره در این زمینه را داشته باشید. این مجموعه همواره کسب رضایت مشتریان را در اولویت کارهای خود قرار می دهد.

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

 

Pin It