مزایای استفاده از گریتینگ

مزایای استفاده از گریتینگ چیست ؟ یکی از دلایل انتخاب گریتینگ توسط پیمانکاران این است که نسبت به سایر محصولات مشابه دارای مزایا و محاسن بسیاری می باشد و از بسیاری جوانب مقرون به صرفه است. اکثر متخصصان، مهندسان و کارگران حوزه صنایع سنگین با گریتینگ سروکار دارند. بسیاری از پیمانکاران به دلیل اینکه امکان ساخت گریتینگ برای تمامی مکان ها و با شرایط جوی و محیطی مختلف با تحمل هر میزان فشار وجود دارد این محصول را به عنوان محصولی کاربردی و منحصربفرد می شناسند.

گریتینگ در صنایع سنگین از جمله: پالایشگاه ها، نیروگاه ها، کارخانه های فولاد، معادن و سازه های نفتی نصب و استفاده میشود.این محصول در صنایع کوچک، شهرسازی و معماری نیز کاربرد وسیعی را نیز داشته است. گریتینگ جزئی از سازه های آهنی می باشد که ظرفیت باربری آن نسبت به وزنش بالاتر می باشد. از دیگر مزایا این محصول میتوان به قدرت بسیار زیاد در تحمل بار و مقاومت در زیر فشار، ضد لغزش بودن گریتینگ، وزن سبک آن نسبت به سایر محصولات مشابه و نصب سریع و آسان آن اشاره کرد.

گریتینگ

گروه صنعتی ایران درین در زمینه تولید انواع محصولات گریتینگ با توجه به نیاز شما عزیزان آماده ارائه خدمات می باشد. گریتینگ به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. محصولات گریتینگ در تنوع متریال و ساختار تولید می شوند و هرکدام در محیط و شرایطی متفاوت قابل به کارگیری هستند. از ویژگی های حائز اهمیت گریتینگ مقاومت بالا، وزن کم، تحمل بار سنگین، انعطاف در کاربری، قیمت مناسب و تنوع محصولات است. مزیت اصلی گریتینگ را می توان کیفیت بالای آن وتنوع کاربری نام برد. مزایای گریتینگ باعث شده اند این محصول باتوجه به نیاز و سلیقه مشتریان در بخش های مختلف به کار گرفته شود.

کاربرد گریتینگ در صنعت

گریتینگ در صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی، نیروگاه های برق، تصفیه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از گریتینگ در سکوهای نفتی در آب های شور، کشتی سازی، صنایع شیمیایی و غذایی، دریچه های فاضلاب، کانال های کابلهای برق و درپوش زیرپایی استفاده می شود. گریتینگ در اشکال هندسی متفاوت با توجه به مکان مورد نظر طراحی و ساخته می شود. امروزه گریتینگ در انواع مختلف گالوانیزه و فایبرگلاس، بیشترین کاربرد را در صنایع دارد. از گریتینگ در شهرسازی و بیشتر در زیباسازی معابر و خیابانها استفاده می گردد. گریتینگ در کفپوش کارخانه های صنعتی و راه پله های سازه های فلزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای گریتینگ

کاربرد گریتینگ در شهرسازی و معماری

گریتینگ در شهرسازی، زیباسازی محیط و به طبع آن رونق صنعت و ایجاد رضایت برای شهروندان می باشد.  امروزه بدلیل پیشرفت در زمینه تولید محصولات گریتینگ در شکل های هندسی مختلف میتوان از این محصول در ساختمان سازی و شهرسازی استفاده کرد. امروزه از گریتینگ برای دریچه کانالهای فاضلاب شهری، پل ها و معابر، درپوش جدول بندی خیابان ها، نورپردازی میدان ها و پارک های تفریحی، آب نما ها و ساخت بیلبورد و سرویس بهداشتی و حمام، نورگیر ساختمان و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی و پارکینگ های طبقاتی استفاده می شود.

گریتینگ بدلیل داشتن وزن کم و استحکام بسیار بالا و توانایی در تحمل فشار، عدم یخ زدگی در زمستان و عدم استهلاک سطحی و سائیده شدن در اثر رفت و آمد در صنعت معماری نیز کاربرد دارد. در این مقاله سعی کردیم از مزایای استفاده از گریتینگ برای شما عزیزان مواردی را مطرح نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزومه شرکت صنعتی ایران درین و آشنایی با نوع فعالیت های مجموعه و مشاوره جهت بازدید از پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا هایی که انجام دادیم با ما تماس بگیرید.

آدرس :خیابان آزادی بعد از خیابان آذزبایجان روبروی وزارت کار ساختمان ۴۴۲ پلاک ۳۰۸ طبقه اول واحد ۸

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۱۵۸۳۰۰-۶۶۱۵۸۴۰۰-۶۶۱۵۸۵۰۰-۶۶۱۵۸۶۰۰

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

 

Pin It