پنل گریتینگ چیست ؟

ابعاد پنل به چه میزان است؟ نگران نباشید در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود و جای هیچ ابهامی باقی نمی ماند! همانطور که از اسم پنل پیداست به صفحات بزرگ گریتینگ گفته می شود. این مدل گریتینگ از بعدها و اندازه های بزرگ برخوردار است و انواع و اقسام مختلفی دارد. نکته ی جالبی که وجود دارد این است که در تمامی مراحل ساخت این مدل کارشناسان کنترل کیفی محصول را وارسی می کنند و سعی می کنند آن را در بهترین کیفیت ممکن به مصرف کننده ارائه دهند.

پنل گریتینگ

ممکن است این ذهنیت در شما وجود داشته باشد که این پنل دارای یک استاندارد اندازه بین المللی است و طبق آن طراحی و ساخته می شود، اما باید گفت این فرض درستی نیست. پانل های گریتینگ با توجه به نوع کاربرد آن ها در سایزهای مختلف بزرگ ساخته می شوند، اما ممکن است در برخی از ابعاد که کاربرد بیشتری دارند پانل های پیش ساخته تولید شوند. به طور مثال پنل نوع الکتروفورج با ابعاد 6 هزار در هزار یک پنل پرکاربرد و به تبع با تولید بالاست و سازندگان گریتینگ ایران درین برای پاسخگویی به نیاز مشتری معمولا پنل پیش ساخته با این ابعاد را دارند.

پنل گریتینگ چگونه تولید می شود ؟

احتمالا این سوال برای شما به وجود آمده است که این مدل دارای ابعاد بزرگ هستند چگونه تولید می شوند؟ در پاسخ به این سوال می توان دو روش صنعتی و سنتی را عنوان نمود. زمانی که دستگاه های صنعتی محدودیت ابعاد دارند و نمی توانند برخی از درخواست های مشتریان را برآورده کنند، سازندگان از روش دستی استفاده می نمایند.

گروه صنعتی ایران درین

پنل گریتینگ یکی از محصولات رایج در کشور ماست که توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است، این مدل گریتینگ دارای کاربردها و تنوع بسیاری است و قالب مرسوم آن پنل گریتینگ فلزی و گالوانیزه است. هر یک از انواع پنل گریتینگ دارای ویژگی های خاص خود می باشد، چنانچه شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل از گریتینگ می باشید با کارشناسان گروه صنعتی ایران درین تماس گرفته و از خدمات مشاوره آن بهره مند شوید. گروه صنعتی ایران درین در تولید انواع محصولات گریتینگ فعالیت چشمگیری داشته است.

Pin It