گریتینگ فایبرگلاس

گریتینگ فایبرگلاس، یکی از مهمترین انواع گریتینگ است که دلیل این اهمیت مقاومت خاص آن است. در ساخت گریتینگ فایبرگلاس از مواد کامپوزیتی استفاده می شود و به همین دلیل به آن گریتینگ کامپوزیتی نیز گفته می شود. فایبرگلاس از مقاومتی بالا در محیط های اسیدی، قلیایی و شیمیایی برخوردار است. این نوع از گریتینگ به خاطر داشتن استحکام و مقاومت بالا در صنایع مختلف کاربرد دارد.

گریتینگ

گریتینگ کامپوزیتی با وجود وزن کم و مقاومت بالایی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است و انتخابی به صرفه برای مشتریان به حساب می آید. فایبرگلاس کاربردهای متنوعی دارد از جمله: دریچه چاه آب و فاضلاب، درپوش، محفظه آشغال گیر، پلاتفرم فضاهای مختلف، کف سالن کارخانجات، عرشه کشت،  کفپوش بنادر، نردبان و پلکان، گریتینگ روی کانال، پل، دریچه آب بند، عبور امواج رادیویی، شرکت گاز، شهرسازی و  … .

انواع گریتینگ

گریتینگ فایبرگلاس در برابر آتش، گرما، حرارت بالا از مقاومت بالایی برخوردار است و این گریتینگ عایق خوبی در مقابق جریان برق است، در واقع نارسانا بودن این محصول آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است. گریتینگ کامپوزیتی همچنین به دلیل هزینه کم جهت نصب، هزینه نگهداری پایین، نصب آسان و مصون ماندن از زدگی و خوردگی به دلیل داشتن مقاومت بالا، محصولی محبوب برای مشتریان به حساب می آید.

مشخصات گریتینگ

گریتینگ شبکه ای از جنس فولاد است که کاربردهای متنوعی دارد و در صنایع و شهرسازی مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع گریتینگ یکی از انتخاب های پرطرفدار در نوع کفپوش و پله های کارخانجات می باشد. گریتینگ حاصل اتصال تسمه‌های مختلف از انواع باربر و رابط می‌باشد. یکی از انواع گریتینگ نوع فایبرگلاس بوده که این نوع از گریتینگ بر خلاف گریتینگ گالوانیزه برای ایجاد مقاومت نیازی به گالوانیزه شدن ندارد. در بین محصولات گریتینگ این خصوصیت باعث بارز شدن این محصول گردیده است. گریتینگ فایبرگلاس در صنایع مختلفی همچون صنایع الکترونیکی، صنایع غذایی، کارخانجات صنعتی و آزمایشگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

گریتینگ فایبرگلاس در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ طوسی، سبز، آبی، قرمز و زرد از پر فروش ترین رنگ هایی هست که از این محصول فروخته می شود و طرفداران زیادی دارد. شرکت های گاز و شرکت های نفتی از نوع زرد یا قرمز این محصول استفاده می کنند و در شهرسازی نوع سبز و طوسی پرطرفدار تر می باشد.

در صورت خرید محصولات فایبرگلاس با متخصصین و مشاوران گروه صنعتی ایران درین تماس بگیرید.

محصولات گریتینگ

گریتینگ فایبرگلاس

  • درپوش فایبرگلاس از جنس کامپوزیت است و به آن گریتینگ کامپوزیت نیز گفته می شود.
  • درپوش فایبرگلاس مقاومت بالایی در برابر آتش، گرما و حرارت بالا دارد.
  • درپوش کامپوزیتی از نظر شکل ظاهری و تحمل بار منحصر به فرد است و قابل قیاس با گریتینگ گالوانیزه نیست.
  • درپوش کامپوزیتی از قیمت مناسبی برخوردار است
  • این محصول در رنگ های مختلفی تولید می شود.
  • از جمله کاربردهای گریتینگ فایبرگلاس: در محیط های اسیدی، قلیایی، شیمیایی، هنگام آتش سوزی، عبور امواج رادیویی، درپوش، عرشه کشتی، بنادر، شهرسازی و … می باشد.

گروه صنعتی ایران درین بهترین با بیش از سالها تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع گریتنیگ بعنوان بهترین عرضه کننده انواع گریتینگ در سطح ایران می باشد.

اطلاعات تماس با گروه صنعتی ایران درین

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۳۵۹۹۳۱-۶۶۳۵۹۹۳۲-۶۶۸۷۹۳۱۷

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It