گریتینگ شبکه ای توری مانند است که در انواع جنس و متریال تولید می شود. محصولات گریتینگ به دلیل مقاومتی که دارند در بخش های مختلف صنعتی استفاده  می شوند. به عبارتی ساده تر، گریتینگ، شبکه ای متشکل از عناصر فلزی یا فایبرگلاس است که به صورت طولی و عرضی در کنار هم قرار گرفته اند.

این محصول در کف سکوها، پله های اضطراری، توربین ها و … استفاده می شود. مقاوم ترین نوع گریتینگ، گریتینگ گالوانیزه است که در برابر شرایط جوی و فیزیکی مختلف، پایدار است.

کاربرد گریتینگ گالوانیزه

گریتینگ گالوانیزه، صفحات مشبک فولادی است که از تسمه یا میلگرد تولید شده و برای مقاومت بیشتر با روی پوشیده شده است. این فلز مشبک به شکل شبکه هایی با فاصله برابر کنار هم قرار گرفته اند و در موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. محصولات گریتینگ در انواع مختلف فلزی، فایبرگلاس و گالوانیزه و کامپوزیت بیشترین کاربرد را در صنایع دارند. یکی از پرکاربردترین انواع گریتینگ، گریتینگ گالوانیزه است و دلیل محبوبیت آن، مقاومت بالای آن می باشد.

در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره ی کاربرد گریتینگ گالوانیزه در بخش های مختلف می پردازیم.

گریتینگ

تولید کنندگان گریتینگ، برای اینکه مقاومت گریتینگ افزایش دهند، اقدام به گالوانیزه کردن آن می کنند. گالوانیزاسیون یا همان گالوانیزه کردن فولاد به دو روش مرسوم انجام می شود. گالوانیزه گرم روشی متداول برای مقاوم نمودن گریتینگ در برابر رطوبت محیطی و خوردگی  است. به عبارتی دیگر، گالوانیزاسیون برای محافظت از گریتینگ در برابر عوامل مختلف جوی و فیزیکی انجام می شود.

جالب است بدانید، زمانی که گریتینگ با گالوانیزه گرم پوشیده می شود علاوه بر اینکه مقاومت آن افزایش پیدا می کند، زیباتر می شود. به همین دلیل از گریتینگ گالوانیزه در پروژه های دکوراسیون نیز استفاده می شود.

گریتینگ گالوانیزه و گریتینگ فلزی به دلیل قیمت مناسبی که دارند مورد توجه بیشتری قرار گرفتند و پرطرفدارترین محصولات گریتینگ به حساب می آیند. گالوانیزه گرم به عنوان بادوام ترین و پرکاربردی ترین پوشش گریتینگ در بسیاری از محیط ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله سعی داریم توضیحات کامل و جامعی در خصوص این محصول برای شما ارائه نماییم.

محصولات گریتینگ

سفارش گریتینگ

قبل از سفارش گریتینگ، بررسی مشخصات فنی این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. برای کسب اطلاعات در مورد این محصول توجه به وزن و اطلاعات فنی آن بسیار مهم است. در صورتی که می خواهید از قیمت گریتینگ مطلع شوید، حتما به این دو نکته دقت کنید.. در خصوص اطلاعات فنی باید به نوع گریتینگ که شامل موارد : تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه یا میلگردی می باشد دقت نموده و همچنین ارتفاع تسمه گریتینگ و میزان وزن این محصول را بررسی نمایید.

گریتینگ گالوانیزه از مقاومترین انواع گریتینگ می باشد که دلیلش، استقامت نوع پوشش به کار گرفته شده در آن است. زمانی که گریتینگ فلزی به پوشش گالوانیزه آغشته می شود و به اصطلاح عمل گالوانیزاسیون روی آن انجام می شود، مقاومت آن به قدری افزایش پیدا می کند که در برابر هر نوع زدگی و خوردگی محافظت می شود و شکل اولیه خود را حفظ می کند. به همین دلیل این محصول از هواداران زیادی برخوردار است و بیشتر سفارشات گریتینگ مربوط به نوع گالوانیزه است. بیشترین کاربرد این محصول در کانالهای آب یا همان گاتر می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع گریتینگ با گروه صنعتی ایران درین تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید. متخصصان ما در این زمینه پاسخگو شما هستند.

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۱۵۸۳۰۰-۶۶۱۵۸۴۰۰-۶۶۱۵۸۵۰۰-۶۶۱۵۸۶۰۰

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

 

Pin It