گریتینگ کامپوزیت چیست

در جواب به این سوال که گریتینگ کامپوزیت چیست ؟ گریتینگ کامپوزیت چگونه تولید می شود ؟ باید گفت که گریتینگ کامپوزیت با عناوینی مثل گریتینگ GRP و یا گریتینگ FRP در بازار معرفی شده است. برتری این گریتینگ به نوع گالوانیزه این است که دارای وزنی سبک می باشد و مقاومت شیمیایی و محیطی بسیار بالاتری نسبت به گریتینگ های گالوانیزه دارند. گریتینگ کامپوزیت ترکیبی از الیاف و رزین می باشند که امروزه به صورت گسترده جایگزین گریتینگ های فلزی شده است. گریتینگ کامپوزیت قابلیت طراحی و ساخت با مقاومت شیمیایی بسیار بالا را دارند.

کاربردهای گریتینگ کامپوزیت

با توجه به مقاومت شیمیایی که گریتینگ کامپوزیت دارد، بالاترین کاربرد را در محیط های شیمیایی یا مرطوب دارا می باشند و همچنین گزینه ای خوب برای شرایط محیط با دمای بالا و اسیدی است و زمانی که گریتینگ های دیگر براثر گرما به مرحله ذوب و سوختن می رسند. زیبایی انکار ناپذیر انواع گریتینگ باعث چشم نوازی محصولات آن شده است و در گریتینگ کامپوزیتی شاهد تنوع رنگی و حفظ شکل ظاهری در بلند مدت هستیم. این نوع گریتینگ از خرابی دور می ماند و شرایط فیزیکی خود را حفظ می کند.سطح مقاومت گریتینگ فایبرگلاس حتی از فولاد ضد زنگ هم بیشتر است و توانایی مقاومت و استحکام آن در پشتیبانی از بارهای سنگین مشهود است.

این نوع گریتینگ به طور گسترده ای جایگزین گریتینگ فلزی در مکان های اسیدی شده است و طرفداران خاص خود را دارد. پس چنانچه به دنبال درپوش یا کفپوشی مناسب برای محیط های شیمیایی و … هستید.

گریتینگ کامپوزیت بهترین انتخاب برای شماست.

کاربرد گریتینگ

مزایای گریتینگ کامپوزیت

اگر بخواهیم به طور موردی به برخی از مزایا گریتینگ کامپوزیت بپردازیم، عبارتند از:

  1. استحکام ویژه بسیار بالاتر در مقایسه با گریتینگ های گالوانیزه
  2. عایق حرارت و عایق جریان الکتریسیته
  3. مقاومت محیطی بسیار بالا
  4. مقاومت شیمیایی بالا
  5. قابلیت ایجاد سطح زبر بر روی گریتینگ جهت جلوگیری از لیز خوردن
  6. قابلیت جابجایی آسان
  7. قابلیت ارتجاعی بالا
  8. برشکاری و سوراخکاری بسیار آسان
  9. تنوع بسیار بالا در شکل ظاهری

مزایای گریتینگ کامپوزیت

ایران درین با سابقه ای درخشان در صنعت گریتینگ این افتخار را دارد که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه کند و با توجه به سلیقه و نیاز آنان محصول مناسب شان را پیشنهاد کند. شما می توانید برای انتخاب گریتینگ مناسب در فضاهای مختلف با کارشناسان گروه صنعتی ایران درین مشورت کنید.

آدرس :خیابان آزادی بعد از خیابان آذزبایجان روبروی وزارت کار ساختمان ۴۴۲ پلاک ۳۰۸ طبقه اول واحد ۸

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It