گریتینگ پلاستیکی چیست ؟

گریتینگ پلاستیکی یکی دیگر از انواع گریتینگ است که در بخش های مختلف صنعت محبوب است. این نوع از گریتینگ به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا در صنایع مختلف کاربرد دارد. گریتینگ پلاستیکی محصولی مدرن از انواع گریتینگ به حساب می آید که متریال آن با نوع فولادی متفاوت است. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره ی این محصول و کاربرد ها و ویژگی های آن می پردازیم.

گریتینگ فایبرگلاس یا پلاستیکی به دلیل داشتن مقاومت بالا و وزن کمی که دارد بهترین انتخاب برای محیط هایی مانند: کف سالن کارخانجات، عرشه کشتی و کفپوش بنادر، نردبان و پلکان، گریتینگ روی کانال، پل، دریچه آب بند،چاه آب و فاضلاب، درپوش منهول، محفظه آشغال گیر و پلاتفرم فضاهای مختلف است. گریتینگ پلاستیکی مانند دیگر محصولات گریتینگ دارای صفحات مشبک پلاستیکی است که در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات گریتینگ

کاربرد گریتینگ پلاستیکی

امروزه گریتینگ پلاستیکی یکی از محصولات پرطرفدار گریتینگ در بخش های مختلف صنعت است. این نوع گریتینگ از نظر ظاهری و تحمل بار تفاوت زیادی با سایر گریتینگ ها دارد و در محیط های دیگری قابل استفاده است. اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های منحصر این محصول اشاره کنیم عبارتند از: مقاومت بسیار بالا در مقابل محیط های اسیدی، قلیایی و شیمیایی، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی و حرارت بالا، نارسانی خوب در مقابق جریان برق، کم هزینه بودن نصب (نگهداری) و قابلیت عبور امواج رادیویی. این ویژگی ها از مهمترین خصوصیات این نوع گریتینگ هستند.

مشخصات گریتینگ های کامپوزیت

مقاوم در برابر حرارت

مقاوم در برابر خوردگی

غیر مغناطیس بودن

وزن پایین

مقرون به صرفه بودن

عایق بودن

عدم لغزش

هزینه نصب پایین

گریتینگ پلاستیکی

مزایای گریتینگ های پلاستیکی

برشکاری و سوراخکاری بسیار آسان

تنوع بسیار بالا در شکل ظاهری

عایق حرارت و عایق جریان الکتریسیته

مقاومت بسیار بالا

قابلیت جابجایی آسان

قابلیت ارتجاعی بالا

گریتینگ پلاستیکی

قیمت گریتینگ پلاستیکی

تولیدکنندگان گریتینگ قیمت این محصول را باتوجه به متغیرهایی چون کیفیت، ساختار و مرغوبیت مواد اولیه و همچنین نوسانات بازار تعیین می کنند.

 

گریتینگ گروه ایران درین

همانطور که می دانید و پیش از این گفته شد گریتینگ ها کاربردهای مختلفی دارند و این نکته باعث می شود محصول در مکان های مختلفی خواهان داشته باشد. این موضوع به شما این اختیار را می دهد که هر زمان که می خواهید، با توجه به نیازی که به صفحات مشبک گریتینگ دارید و ابعاد مورد نظرتان سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن محصول دلخواهتان را دریافت کنید. گروه صنعتی ایران درین دارنده خدمات مشاوره انواع گریتینگ این افتخار را دارد که  با بررسی دقیق و کنترل های پیوسته کارشناسان، به دنبال ارائه محصولی شایسته به سفارش دهندگان خود باشد.

برای انتخاب گریتینگ مناسب در فضاهای مختلف با کارشناسان گروه صنعتی ایران درین مشورت کنید.

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It