قیمت گریتینگ

گریتینگ یک مدل شبکه از جنس فولاد است که کاربردهای متنوعی دارد و در بخش های مختلف صنعتی و شهرسازی به کار گرفته می شود و از طرفداران زیادی برخوردار است. به طور مثال گریتینگ در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، ساختمان و کشتی سازی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. گریتینگ نوعی صفحه مشبک فلزی است که با استفاده از تسمه یا میلگرد تولید شده واین فلز مشبک به شکل شبکه هایی با فاصله برابر کنار هم قرار گرفته شده است. نوع چینش و ساختار هرنوع گریتینگ متفاوت می باشد.

گریتینگ

به طور کلی گریتینگ مجموعه ای از قطعات و اتصالات می باشد که توسط جوشکاری به یکدیگر متصل شده و با سه مشخصه تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد آجدار شناخته می شود.

به طور کلی گریتینگ کاربردهای متنوعی در صنعت و شهرسازی  دارد. این محصول نسبت به نمونه های مشابه خود برتری زیادی دارد و دلیل آن وزن کم، تحمل باربری بالا، عبور نور و هوا و زیبایی بصری آن می باشد.

برخی از ویژگیهای گریتینگ عبارتند از :

قدرت تحمل و استحکام بالا

سائیده نشدن در اثر رفت و آمد

توانایی تحمل فشارهای باربری بسیار زیاد

داشتن سطح غیر لغزنده (در اثر آغشته شدن با مواد لغزنده دچار لغزندگی نمی شود)

در مناطق سردسیر دچار یخ زدگی نمی شود.

فرآیند تولید گریتینگ

گریتینگ بعد از تولید، تمیزکاری می شود و به کارگاه ارسال می شود تا در شرایط خاص در حمام روی قرار بگیرد. در صورتیکه گریتینگ تلرانس جابجایی نداشته باشد در دمای بالای گالوانیزاسیون قرار می گیرد. در نهایت بعد از تولید گریتینگ برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، رطوبت، شرایط جوی و افزایش زیبایی ظاهری پوشش دهی روی به روش گالوانیزه گرم انجام می گیرد. این پوشش دارای قدرت چسبندگی و عدم شکنندگی بالایی می باشد.

تولید گریتینگ

برتری گریتینگ گالوانیزه

گریتینگ گالوانیزه از مقاوم ترین انواع گریتینگ می باشد که دلیل این استقامت نوع پوشش به کار رفته در آن است. گریتینگ فلزی به پوشش گالوانیزه آغشته می شود و به اصطلاح عمل گالوانیزاسیون روی آن انجام می شود، همین فرآیند باعث می شود که مقاومت آن به قدری افزایش پیدا کند که در برابر هر نوع زدگی و خوردگی محافظت شود و شکل اولیه خود را حفظ نماید. به همین دلیل بیشتر سفارشات گریتینگ مربوط به نوع گالوانیزه است. برخی کاربران فکر میکنند گریتینگ گالوانیزه از ورق های گالوانیزه تولید می شود در صورتی که جوشکاری ورق های گالوانیزه امکان پذیر نیست و این یک تصور اشتباه است!  برای افزایش استحکام و پوشش دهی این محصول را بعد از تولید به روش غوطه وری در حمام مذاب گالوانیزه گرم پوشش می دهند.

انواع گریتینگ

قیمت گریتینگ در ایران درین

قبل از سفارش محصولات گریتینگ، بررسی مشخصات فنی آن بسیار با اهمیت می باشد. برای کسب اطلاعات در مورد این محصول توجه به وزن و اطلاعات فنی آن بسیار مهم بوده و در صورتیکه قصد استعلام قیمت دارید باید به این دو مورد توجه دقیق نمایید. در خصوص اطلاعات فنی باید به نوع گریتینگ که شامل موارد : تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه یا میلگردی می باشد دقت نموده و همچنین ارتفاع تسمه گریتینگ و میزان وزن این محصول را بررسی نمایید.

متاسفانه این روزها به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار، قیمت بسیاری از فلزات روزانه در حال تغیرات شدیدی شده به همین دلیل برای اطلاع از قیمت گریتینگ با گروه صنعتی ایران درین تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید. متخصصان ما در این زمینه پاسخگو شما هستند.

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

 

Pin It