سوالی که پیش میاد ؟ چرا سفارش ساخت گریتینگ ؟

گریتینگ یکی از محصولات صنعتی مدرن است که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گریتینگ در انواع مختلفی تولید می شود و محصولی محبوب در صنایع سنگین به حساب می آید. گریتینگ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان جایگزینی مناسب برای محصولات مشابه خود انتخاب می شود. در این مطلب قرار است به ارائه ی نکاتی  درباره ی سفارش ساخت گریتینگ و ویژگی های آن بپردازیم.

معیار قیمت ساخت گریتینگ

امروزه گریتینگ دارای طرفداران زیادی در بخش های مختلف صنعتی است و از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول با توجه به تنوعی که دارد در فضاهای شهرسازی، ساختمان سازی، کارخانه ها و صنایع سنگین کاربر دارد. خوب است بدانید هنگام سفارش ساخت گریتینگ، قیمت آن بر حسب اندازه و متریال تعیین می شود و با توجه به کارایی و میزان مقاومت آن متغیر است.

سفارش ساخت گریتینگ

فروشندگان گریتینگ

فروشندگان گریتینگ، گریتینگ را برحسب کیلوگرم و یا مترمربع قیمت گذاری می کنند و هر دو این واحد ها در بازار مرسوم است. هنگام سفارش ساخت گریتینگ باید به جنس آن توجه کرد، زیرا مقاومت و کارایی که هر یک از آن ها متفاوت است. محصولات گریتینگ در انواع مختلفی تولید می شوند و اگر بخواهیم به محصولات گریتینگ بر حسب جنس و متریال اشاره کنیم، عبارتند از: گریتینگ فلزی، کامپوزیت، چدنی، پلاستینکی. گریتینگ از لحاظ ساختاری نیز به چند نوع تقسیم می شود: تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در میلگرد.

سفارش ساخت گریتینگ توسط ایران درین

گروه صنعتی ایران درین به عنوان فروشنده گریتینگ در جهت اطمینان خاطر مشتریان اش، سعی نموده اطلاعات صحیحی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به صورتی که مشتریان این امکان را دارند با کارشناسان فروش ایران درین تماس گرفته و ویژگی های محل مورد نظر و کاربردی که از گریتینگ انتظار دارند را بیان نمایند، تا کارشناسان فروش گریتینگ ضمن راهنمایی و ارائه مناسب ترین پیشنهاد به آن ها، اطلاعات قیمت را در اختیارشان بگذارند.

گریتینگ

کاربردهای گریتینگ سفارش داده شده

با توجه به مقاومت بالا و ظاهر کلاسیک گریتینگ و خاصیت های منحصر به فردی که این محصول دارد مشتریان مختلفی خواهان آن هستند و این طرفداران در بخش های مختلفی مثل صنعت، ساختمان سازی، صنعت نفت و صنعت گاز، پتروشیمی و آشپزخانه های صنعتی و … می باشند و نوع محصولی که می خواهند متفاوت است. به همین دلیل است که بهتر است مشتریان با فروشنده گریتینگ تماس بگیرند و اطلاعات دقیق را از آن ها فراگیرند زیرا نمی توان تنها به لیست قیمت گریتینگ اکتفا نمود و این لیست قیمت ها صرفا جهت کسب اطلاعاتی کلی از قیمت ها می باشد و درصورت تصمیم قطعی به خرید بایستی اطلاعات را از کارشناسان فروش گریتینگ کسب نمود.

برای انتخاب گریتینگ مناسب در فضاهای مختلف با کارشناسان گروه صنعتی ایران درین مشورت کنید.

اطلاعات تماس

مشاور جهت بازدیداز پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

66158300-66158400-66158500-66158600

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It