این گریتینگ را می توان یکی از جدیدترین انواع گریتینگ نامید که به تازگی وارد صنعت گریتینگ سازی شده است. با وجود جمعیت زیاد و رو به گسترشی که در شهرها وجود دارد، جای پارک مسئله ای با اهمیت می باشد که باید مدیران شهری به فکر چاره ای برای آن باشند. در قوانین جدید شهری هر واحد آپارتمان باید دارای یک پارکینگ باشد و به همین دلیل ساختمان سازان این فضا را فراهم می کنند.

در ادامه ی این مطلب نیز به بیان توضیحات بیشتری درباره پارکینگ های جدید و رمپ گریتینگ می پردازیم.

گریتینگ

رمپ گریتینگ پارکینگ

پارکینگ تعداد زیادی از خانه های امروزی به صورت رمپ ساخته می شوند، این سبک از پارکینگ نقش موثری در مدیریت فضای موجود دارد و از آن به بهترین شکل ممکن بهره می برد. مسئله ی واضحی که در این پارکینگ ها وجود دارد شیب رمپ است که در زمان شستشو و تمیزکاری باید به آن توجه ویژه ای نمود تا مشکلی در هدایت آب به وجود نیاید. در پارکینگ های شیب دار از آبراه هایی از جنس گریتینگ استفاده می شود که از هرگونه آب گرفتگی جلوگیری می کنند. از بین انواع گریتینگ نوع متریال گریتینگ این آبراه ها بهتر است گریتینگ فولادی، استیل و یا چدن نشکن باشد. گریتینگ بعنوان انتخابی امن برای پارکینگ ها محسوب می شود و نوع کفپوش استیل گریتینگ به دلیل ظرفیت تحمل بار و عدم لغزش از محبوبیت زیادی برخوردار است.

شیب استاندارد رمپ

هرچیزی قاعده و قانون خود را دارد و افراطی بودن یا کم کاری در انجام آن باعث پشیمانی می  شود. سازندگان رمپ ها نیز باید این نکته را به خاطر بسپارند که در طراحی شیب رمپ نباید زیاده روی کنند زیرا چنانچه شیب رمپ بیشتر از ۱۵ درصد باشد سبب لغزندگی و سر شدن سطح می شود. متاسفانه تعداد زیادی از پارکینگ هایی که به این شیوه ساخته می شوند مشکل شیب غیر استاندارد و خطرات ناشی از آن را به همراه دارند. گفتنی است شیب پارکینگ به میزان بالایی اهمیت دارد و با وجود به کارگیری گریتینگ های مقاوم و باربر هم نباید آن را خارج از استاندارد ساخت.

محصولات گریتینگ

گریتینگ پارکینگ

اگر به پارکینگ های طبقاتی ساختمان های تجاری و بزرگ توجه کنید متوجه می شوید کف پوش این پارکینگ ها نیز بعضا از جنس گریتینگ است و گریتینگ فقط در رمپ پارکینگ ها کاربرد ندارد. استفاده از این نوع کفپوش در پارکینگ ها ضمن ظاهر زیبایی که به محیط می بخشد باعث افزایش اطمینان می شود و دلیل آن تحمل بار و مقاومت ثابت شده ی گریتینگ است. گریتینگ چدنی را میتوان در فضاهایی با تردد خودرو مانند رمپ پارکینگ، محوطه کارخانجات، پارکینگهای طبقاتی، حیاط و محوطه سوله ها استفاده کرد. تجهیزات پارکینگ به دلیل دو لایه ­بودن گارد، پیچ و رولپلاک یا هر وسیله دیگر جهت اتصال در ظاهر کار، نمایان نمی­ باشد. به دلیل داشتن ۳ ردیف شبرنگ قدرت تشخیص راننده را افزایش داده و از زیبایی خاصی برخوردار است.

از جمله ویژگی های خاص گریتینگ پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

استفاده از این محصول باعث می شود امکان لغزش و یا خوردگی اتومبیل ها از بین برود.

استفاده از این محصول باعث می شود نگرانی ای از مقاومت و تحمل بار وجود نداشته باشد

استفاده از این محصول این امکان را به مصرف کننده می دهد که به راحتی و با کمترین هزینه بتواند از آن نگهداری و استفاده نماید.

استفاده از این محصول باعث می شود عملکرد زهکشی به بهترین شکل صورت گیرد.

استفاده از این محصول باعث می شود مصرف کننده مطمئن شود تجهیزات پارکینگ اش تغییر شکل نمی دهند.

محصولات گریتینگگروه صنعتی ایران درین

چنانچه علاقمند به استفاده از تجهیزات پارکینگی هستید و جذب زیبایی و کیفیت این محصولات شده اید کارشناسان گروه صنعتی ایران درین آماده خدمت و پاسخگویی به شما می باشند. گروه صنعتی ایران درین تولید کننده انواع محصولات گریتینگ، گاتر، گاتر پیش ساخته، کفشور، کفشور استیل و … می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کاشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. پیشنهاد ایران درین برای نصب گاتر در رمپ پارکینگ گاتر یا گرییتینگ های چدن فولاد یا چدن داکتایل به شما مشتریان می باشد بدلیل اینکه تحمل بار بالایی دارد (در حدود 20 تن محوری دارای تحمل بار می باشد) همچنین دارای ظاهری زیبا است.

آنچه در این مطلب خواندیم

این محصول در ساختمان های نوساز استفاده می شود.

گریتینگ رمپ پارکینگ بهتر است از جنس فولاد، چدن نشکن و استیل باشد.

شیب رمپ موضوعی پر اهمیت است و اندازه استاندارد آن 15 درصد است.

برای هدایت آب در پارکینگ های شیب دار باید از آبراهه هایی از جنس گریتینگ استفاده کرد.

شیب رمپ اگر به صورت استاندارد نباشد خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

اطلاعات تماس

آدرس :خیابان آزادی بعد از خیابان آذزبایجان روبروی وزارت کار ساختمان ۴۴۲ پلاک ۳۰۸ طبقه اول واحد ۸

اطلاعات تماس مشاورجهت بازدید از پروژه و مشاوره رایگان همراه با نمونه کالا

۶۶۳۵۹۹۳۱-۶۶۳۵۹۹۳۲-۶۶۸۷۹۳۱۷

سلطانی: ۰۹۱۲۷۶۳۵۹۷۳

زندی: ۰۹۱۲۸۳۵۱۰۶۵

Pin It