قیمت گریتینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد و تابعی از چند متغیر است. انواع گریتینگ ساختار و متریال متفاوتی دارند که قیمت گذاری هر نوع  از آن ها متفاوت است. همچنین بسته به میزان کار و ظرافتی که برخی از گریتینگ ها دارند قیمت آن ها افزایش می یابد. در ادامه قرار است به ارائه ی اطلاعاتی درباره ی قیمت انواع گریتینگ و عوامل موثر بر آن، بپردازیم.

قیمت انواع گریتینگ

قیمت روز گریتینگ

امروزه گریتینگ یکی از محصولات محبوب در بخش های مختلف صنعت است و کارایی های متفاوتی برای مصرف کننده به همراه دارد. قیمت گریتینگ با توجه متریال و کارایی آن متغیر است. به طور کلی قیمت انواع گریتینگ بر اساس اندازه، نوع و ابعاد آن مشخص می شود. هر چه ضخامت و مقاومت گریتینگ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. جالب است بدانید، قیمت گذاری گریتینگ در بعضی جاها بر اساس کیلوگرم و در بعضی جاها بر اساس متر مربع محاسبه می شود. از آن جایی که قیمت گریتینگ تحت تاثیر نوسانات بازار است، شما می توانید با مشاوران گروه صنعتی ایران درین تماس بگیرید و از قیمت روز گریتینگ مطلع شوید.

همانطور که گفته شد گریتینگ انواع مختلفی دارد که از نظر متریال نوعی از آن فلزی و نوعی دیگر فایبرگلاس است؛ واحد اندازه گیری گریتینگ فلزی کیلو گرم و واحد اندازه گیری گریتینگ فایبرگلاس متر مربع است.

قیمت گریتینگ ایران درین

گروه صنعتی ایران درین با سابقه ای ارزشمند در حوزه ی فروش محصولات گریتینگ، سعی نموده امکانات مختلفی را در جهت رضایت مشتریان خود فراهم کند. مشاوره ی پیش از خرید یکی از خدمات دیگری است که این گروه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، به صورتی که مشتریان می توانند پیش از خرید با مشاوران فروش گروه ایران درین تماس بگیرند و انتظاری که از یک محصول دارند را بیان کنند. این گروه با توجه به خواسته مشتریان، قیمت گریتینگ مورد نظر آن ها را اعلام می کند.

محصولات گریتینگ و انواع آن نوعی دیگر از محصولات گروه صنعتی ایران درین است.

همانطور که می دانید گریتینگ انواع مختلفی دارد که از نظر متریال نوعی از آن فلزی و نوعی دیگر فایبرگلاس است؛

واحد اندازه گیری گریتینگ فلزی کیلو گرم و واحد اندازه گیری گریتینگ فایبرگلاس متر مربع است.

نکته ی مهم تر این است که هر دو واحد اندازه گیری رابطه ای مستقیم با قیمت محصول دارند.

گریتینگ

پوشش گالوانیزه گرم و رابطه ی آن با قیمت گریتینگ

گالوانیزه گرم یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری گریتینگ است.

این پوشش از آن جایی که سبب زیبایی و مقاومت گریتینگ می شود بر ارزش آن می افزاید و یکی از دلایل تفاوت قیمت انواع گریتینگ است.

همچنین با وجود حال بد بازار و نوسانات آن قیمت مواد اولیه گریتینگ در حال تغییر است و این موضوع موجب می شود سازنده یا فروشنده گریتینگ ورق های گریتینگ را با توجه به مواد اولیه به کار گرفته شده، ارزش گذاری نماید.

با توجه به مطالبی که گفته شد، متوجه عوامل زیادی که بر قیمت گریتینگ موثر هستند شدیم، اما جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع گریتینگ با کارشناسان فروش ایران درین در ارتباط باشید و از لیست قیمت انواع گریتینگ مطلع شوید.

Pin It